ترک خودارضایی (100% تضمینی❤️) یک بار برای همیشه


ترک خودارضایی (100% تضمینی❤️) یک بار برای همیشه

ترک خودارضایی (100% تضمینی) یک بار برای همیشه

 

هشدار: ممکن است هیچوقت دوباره مثل الان تصمیم ترک نداشته باشید! پس لطفا یک بار برای همیشه جدی اقدام کنید!

سال 1401 رو با این تصمیم درست، به بهترین سال خودت تبدیل کن

خود من قبلا صدها بار تصمیم می گرفتم و از اول شروع می کردم اما از یه جایی به بعد انگیزم رو انقدر از دست دادم که یک سال دیگه به فکر ترک نبودم! پس قدر همین الانت رو بدون! معلوم نیست بار بعدی که به فکر ترک میفتی یک روز دیگه اس یا 5 سال دیگه!

 

 

 

خوندن این صفحه به صورت کامل نهایتا 8 دقیقه زمان میبره اما میتونه تورو 8 سال جلو بندازه!

پس ازت میخوام خیلی جدی این صفحه رو بخونی، چون این صفحه فقط مخصوص کسانیست که به دنبال ترک خودارضایی برای همیشه هستند

✪ چرا دوره ترک خودارضایی رو ضبط کردم و چرا وارد این مسیر شدم؟

دوستان بزارید خیلی واضح بریم سر اصل مطلب، علت اینکه چنین دوره ای ساختم این بود که خودارضایی یکی از بزرگ ترین مشکلات من بود و 4 سال پیش که درگیر این قضیه شدم، به جرعت میگم حداقل 100 بار توی این مسیر شکست خوردم چون واقعا منبع درستی نبود که کامل به من اطلاعات بده! حتی چند جلسه به روانشناس مراجعه کردم که اگر شما مراجعه کرده باشید میفهمید باز هم چند جلسه کار شما رو راه نمیندازه تا جایی که فکر میکنید شما نمیتونید این مشکلتون رو برطرف کنید! اما واقعا اینطور نیست.

4 سال پیش بود که جدی شروع کردم مقالات زیادی خوندم اما دیدم وب فارسی اصلا محتوای خاصی نداره! برای همین شروع کردم مقالات انگلیسی رو با هزار دردسر ترجمه میکردم و میخوندم، هر بار روش هایی رو تست می کردم و هر بار اطلاعات جدیدی به دست میاوردم که اصلا چرا من خودارضایی میکنم؟ چطوری باید اون رو متوقف کنم؟ اما متاسفانه چه در وب فارسی چه در وب خارجی یک دوره نبود که تمام مطالبی که نیاز داشته باشم رو کنار هم بچینه و به من بگه که دقیقا باید چکار کنم، دقیقا چه کار هایی رو نباید انجام بدم اصلا دقیقا چرا من خودارضایی میکنم؟

برای همین مجبور بودم که تا میتونم اطلاعات رو بالا ببرم، فقط برای همین بحث 6 کتاب مختلف درباره کارکرد مغز خوندم، راجب اراده و انگیزه خوندم و بزارید یه چیزی رو بهتون بگم: با اراده و انگیزه به هیچ وجه نمیتونید خودارضایی رو ترک کنید!!! فهمیدن همین جمله 4 ماه طول کشید و باعث شکست های زیادی شد! اما من دارم رایگان به شما این رو میگم! واقعا با اراده و انگیزه نمیتونید جلوی خودارضایی رو بگیرید

علتش اینه که شما نمیتونید میل جنسیتون رو سرکوب کنید!

اگر سرکوب کنید، صدمه میبینید اما نکته جالب اینه حتی با سرکوب کردن هم نمیتونید متوقفش کنید! اگر تونسته بودید که الان ترک کرده بودید!

پس راهش چیه؟

تضمینی ترین راه ترک خودارضایی: کنترل میل جنسی (نه سرکوب) + ذهنیتی درست و حرفه ای + برنامه و راهکار های اصولی

✪ در دوره ترک خودارضایی 4 سال تجربه رو به شما انتقال میدم!

 

با افتخار میگم که یک سال و نیم هست بدون هیچ فشار ذهنی و اذیتی به راحتی تونستم میل جنسیم رو کنترل کنم، اینکه چطور به این آگاهی رسیدم رو مدیون تمام مقالات، کتاب خوندن ها و تلاش کردن و تسلیم نشدن هایی هستم که انجام دادم، درواقع توی تمام این 100 شکست من، توی هر شکست یک نکته بود و من در این دوره به شما میگم علت ریشه ای خودارضایی شما چیه، چیزی که واقعا بهتون تضمین میدم در هیچ جای وب راجع به اون صحبت نشده!

 

✪ برخی از سرفصل های دوره:

 

  1. شروع خودارضایی خودم در سن کم و اعتیاد به پورن
  2. تاثیر اعتیاد به پورن روی زندگی من و شما
  3. تاثیر شگفت انگیز ذهنیت درست در ترک خودارضایی (این ذهنیت رو در شما ایجاد میکنیم)
  4. تاثیر مسئولیت پذیری، اصلا ما مسئول هستیم یا نه؟
  5. تاثیر اولین قدم + تجربه من در این زمینه
  6. لغزش هایی که من کردم چه چیز هایی به من یاد داد؟
  7. چرا نباید خودارضایی کنم؟
  8. چرا خودارضایی میکنم؟!! (دلیل های ریشه ای که کسی به شما نمی گوید)
  9. شگفت انگیز ترین راه ترک خودارضایی
  10. جدول زمانی چیست؟ چگونه با آن انگیزه و خودآگاهی را همزمان افزایش دهیم؟
  11. اهمیت داشتن هدف در ترک خودارضایی
  12. چطوری اگر یک عکس یا ویدیو خاص دیدیم یا فکر خاصی وارد سرمون شد، کنترلش کنیم
  13. ترفند های خیلی قوی رفع فشار جنسی
  14. مثلث 3چ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

✪ مشخصات دوره:

  • فرمت فایل صوتی: .pdf
  • حجم دوره: 12 مگابایت

درواقع شما بعد از گوش دادن این دوره به مهم ترین چیزی که به آن ذهنیت ترک خودارضایی میگم میرسید و این به شدت تاثیر گذاره، باور های اشتباه شما رو به صورت کامل و علمی تغییر میدیم که همین الان فهمیدید اشتباه ترین باور شما اینه که فکر میکنید قراره میل جنسی با انجام ندادن خودارضایی سرکوب بشه! نه! درواقع میل جنسی باید کنترل بشه.

✪ اگر میل جنسی رو سرکوب کنیم چه اتفاقی برامون میفته؟

  • همواره برای انجام ندادن خودارضایی باید از نیروی اراده استفاده کنیم (نیروی اراده یا Will power یک مفهوم علمیه که راجع به اون کتاب نوشته شده و میتونید ببینید که در طول روز این نیرو محدوده و اگر شما هر روز بخوای از این نیرو برای ترک خودارضایی استفاده کنی، علاوه بر اینکه دائما شکست میخوری، انگیزه ای برای انجام کار های مهم دیگه هم نداری)
  • عصبانیت و پرخاشگری (به این دلیل که شما درحال سرکوب یک نیاز هستید و راه برآورده کردن یک نیاز سرکوب نیست، باید به شیوه درست کنترل بشه یا رفع بشه)
  • نداشتن تمرکز! خستگی!
  • حس عدم توانایی تسلط بر روی خود
  • صدمه دیدن بدن!!
  • و…

علاقه ای ندارم بیشتر درباره ضرر های سرکوب صحبت کنم فقط این چند مورد رو گفتم تا متوجه بشید اگر یکی از این هارو در موقع ترک خودارضایی داشتید، یعنی درحال سرکوب میل جنسی بودید که با این روش به هیچ وجه نمی تونید خودارضایی را ترک کنید و حتی در زمانی که آن را انجام نمی دهید دارید به خودتون صدمه وارد می کنید.

✪ اگر میل جنسی رو به شیوه درست کنترل کنیم چی؟

  • خودارضایی مثل خوردن یک پرتقاله! (آره یک پرتقال خوشمزه اس اما اگر برای ما ضرر داشته باشه اعتیادی بهش نداریم و خیلی راحت اون رو نمیخوریم، اگر حس کردیم به ویتامین C نیاز داریم به جای پرتقال از راه های جایگزین استفاده میکنیم! امیدوارم منظور اصلی من رو متوجه بشید!)
  • افزایش نیروهی اراده و انگیزه (اگر درست میل جنسی رو کنترل کنید و سرکوب نکنید، نیروی اراده و انگیزه شما بهتر ذخیره میشه اما نکته جالب و علمی اینه که به دلیل کنترل درست میل جنسی، شما اراده و انگیزتون هم افزایش پیدا میکنه! یعنی علاوه بر اینکه بخاطر انجام ندادن خودارضایی، اراده شما هدر نمیره بلکه بیشتر هم میشه)
  • زندگی خوب بدون اعتیاد! (این خیلی مهمه که لذت از زندگی ما مدیون یک چیزی نباشه که به ما ضرر میزنه، مخصوصا اگر به اون چیز اعتیاد داشته باشیم واقعا حالمون بد میشه اما اگر بتونید میل جنسی رو به شیوه درست که بهتون یاد میدیم کنترل کنید، این مشکل رو ندارید)
  • بهبود سیستم بدن (حتی عوارض هایی که به دلیل خودارضایی برای شما ایجاد شد، با کنترل درست و انجام ندادن اون، عوارض ها کم کم از بین میرن، مثل زودانزالی یا …)
  • انرژی خیلی زیاد و حس خوب
  • حس تسلط بالا روی خودتون و زندگیتون و شرایط!
  • تمرکز بالاتر
  • و…

روزی که خودارضایی رو شروع کردی نمیخواستی اون رو ادامه بدی ولی بهش اهمیت ندادی

الان هم داری این متن رو میخونی و میتونی به اون اهمیت ندی و ممکنه باعث بشه دیگه هیچوقت به فکر ترک خودارضایی نباشی!

پس چرا همین الان شروع نمیکنی؟ همین الان که یک اشتیاقی برای ترک دارید، بهترین فرصت برای ترک کردنه

✪ اگر دوره ترک خودارضایی رو تهیه کردیم و ناراضی بودیم چی؟

مهم ترین هدف من اینه که با سایت ترک سریع بتونم افراد زیادی رو کمک کنم و علت اینکه این دوره رو رایگان پخش نکردم 2 دلیل مهم داره:

  1. وقتی برای چیزی مبلغی بپردازید حتی هزار تومن، ارزش اون چیز رو خیلی بیشتر درک می کنید
  2. برای اینکه هزینه های سایت ترک سریع تامین بشه و بتونم هزینه تبلیغات سایت رو بدم تا به عده بیشتری کمک کنم

بنابرین طبق این 2 مثالی که زدم امیدوارم هدف خالصانه و دوستانه من رو درک کرده باشید، برای همین واقعا اگر حس کردید که دوره بدرد شما نخورده یا از دوره خوشتون نیومده، بدون هیچ چون و چرایی تمام پول شما رو درکمتر از 12 ساعت بازگشت میدیم.

بنابرین با تضمین 100 درصد خرید کنید! اگر ناراضی بودید بدون اینکه دلیل را از شما بخواهیم می توانید مبلغ خود را پس بگیرید. این تضمین من برای اینکه به کاملا به محصول خودم اعتقاد دارم چون واقعا چیزی بود که خودم درگیرش بودم و با صد ها شکست و صدها ساعت مطالعه تونستم اون مشکل رو حل کنم. این تضمین برای اینکه که شما دیگه دلیلی برای به تعویق انداختن ترک خودارضایی نداشته باشید. پس امیدوارم که خیلی جدی شروع کیند

آیا 1472 نفری که این دوره رو خریداری کردند و موفق به ترک شدند، اتفاقی بود؟

قیمت دوره: 199 هزار تومان

تخفیف ویژه به مدت محدود


قیمت جدید: فقط 99 هزار تومان!!

 

 

✪ چطوری این دوره رو خریداری کنم؟

کافیه که روی دکمه سبز رنگ پرداخت آنلاین و تحویل فوری کلیک کنید، اطلاعات خودتون رو بنویسید و بعد وارد صفحه درگاه امن شاپرک که پروتکل HTTPS دارد می شوید که پس از پرداخت آنلاین وجه به صورت اتوماتیک می توانید لینک دانلود محصول را مشاهده کنید. لطفا پس از پرداخت از سایت خارج نشوید، زیرا پس از پرداخت لینک دانلود مستقیم دوره برای شما به نمایش گذاشته می شود.

آیا قیمت دوره منصفانه است؟

دوستان عزیز توجه داشته باشید که حجم دوره با مطالب تکمیلی حدودا 5 ساعت می باشد که توسط بهترین گوینده با بهترین کیفیت ضبط شده (بنده فایل رو به صورت متنی تایپ کردم و به گوینده ای کاردرست دادم که اون رو به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تبدیل به صورت کنه) و اگر شما 29 هزار تومن رو تقسیم بر 5 کنید، یعنی حدودا بابت هر ساعت فقط 20 هزار تومان پرداخت می کنید! توجه داشته باشید که قیمت یک ساعت مشاوره درحال حاضر حداقل 80 هزار تومان می باشد و شما علاوه بر این 5 ساعت مشاوره حرفه ای، می توانید سوالات خود را در تلگرام از بنده بپرسید.

لطفا بعد از گوش دادن به دوره نظر خودتون رو در تلگرام یا کامنت های همین قسمت برای ما ارسال کنید تا توی سایت قرار بدیم

 

 


مبلغ واقعی 179,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 89,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 441

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه انلاین محصولات دانلودی مدیرفروش

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما